helgen

Helgen har varit underbar, iallafall övernattningen med usmtruppen fredag-lördag <3

Vi möttes vid sporthallen
klockan fyra och åkte sedan tillsammans till en scoutstuga där vi skulle tillbringa natten. Vi började med att pyssla haha, nej men skulle få ner ett minne av oss tillsammans på papper, var faktiskt kul =). Medan tiden gjorde ledarna tacos, mm. åt maten och gick sedan ut och körde femkamp. Haha efter att ha ätit godis som vi hade spottat ut till marken i en av grenarna (haha vad äckligt det lät) fick vi lite extra poäng och vann, yeay =). efter det gick vi in och tjockade oss lite och gick sedan ut och körde fotboll. haha men speciell fotboll med två plastmuggar för ögonen utan botten, så att du ser genom två små hål. En rolig syn när gymnaster som inte är så bra på fotboll inte ens kan se var dom går. haha var kul men fick en boll rakt i ansiktet, fortfarande lite ont i näsan =). Gick in och lekte och pratade lite, Anna så en jättegullig grej som höll på att få mig att gråta </3. Fick handskrivna kort där dom har lagt ner massa tid på att skriva personliga saker om dig, så söta och gillade av mig <33.  Och massa minne som var på en skiva ;). Vid halv ett-ett gick vi ut och grillade. Efter att ha sprutat ut väldigt mkt tändväska så blev det tillslut en brasa. Ibörjan satt alla där men sen någongång satt bara jag,jenny och ledarna där. Sedan droppade alla ut igen =).  Så himla mysigt! Jag och Jenny gick och la oss vid halv fyra (?) ungefär, då hade många redan somnat ;).

Ja, det var min helg <33.  Är så himla lycklig vare gång när jag är med er, får mig att inse hur sjukt mycket ni betyder för mig! det går INTE att leva utan er </3. Det måste verkligen gå igenom på mötet på tisdag, annars är vi körda, och då vet jag inte vad jag gör :'(.



Idag, måndag är den längsta skoldagen äntligen över =).. bara sex lektioner kvar den här veckan nu, skönt! så skönt, sen är det valborg. Men ska inte göra någonting speciellt, ska vara i Mora =).

Nej, nu måste jag gå och se på tv hehe. förlorar min sovmorgon imorrn för måste till tandläkaren suck.

ha det bra ♣


Kommentarer
Postat av: Jennie

härliga bilder :)

2008-04-28 @ 22:32:26
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: sandra

svar; hehe tack! :)
fina bilder! ha en fin dag.

2008-04-29 @ 08:31:52
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: emma

Sv: tack!
Twister! Va kul ^^

2008-04-29 @ 14:28:48
URL: http://emmadowntown.blogg.se
Postat av: Melina

fina bilder

2008-04-29 @ 15:47:25
URL: http://mmelina.blogg.se

Photobucket :

Your name sweety:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mailadress, endast jag som kan se:

vad heter din blogg då?:

vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0