Hemma igen

Så var man hemma igen då, och den här gången ska jag faktiskt stanna hemma. Har haft ett otroligt perfekt sommarlov och skjutit bort tankar om framtiden som itne borde vara i mitt huvud, men direkt när man kommer hem blir man påmind av mail igen suck..

Iallafall, igår kom jag hem från Ungern, har tillbringat de närmsta fem dagarna där på en shoppingweekend men min mormor. Har varit hur perfekt som helst, landet var hur fint som helst, hotellet var perfekt och maten var helt underbar!! Till och med donken var mycket godare än hemma.

Men har inte bara shoppat, har tagit det lugnt, åkt på sighseenbuss,båt m.m Men eftersom huvudsyftet var att shoppa kom jag hem med en hel del nya kläder och smycken, haha framför allt eftersom vi hittade några jättebra affärer i slutet av våran vistelse, när vi redan shoppat mycket. Det här köpte jag:







Var rätt billigt, allt det där + tröja till mamma,pappa,syster och  + massa choklad  kostade drygt tusen kronor.
 
Nu ska jag försöka packa upp min resväska usch alltid när jag har rest står den där så länge utan att jag rör den. Men nu vet ni iallafalll, jag lever fortfarande, har tagit upp bloggen nu igen :)

<3

Kommentarer
Postat av: jenny

haha jag vet! de e jättesynd om mig^^



välkommen hem föresten(;<3

2008-08-15 @ 22:37:39
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: Jonna

fina ting.

2008-08-17 @ 15:32:59
URL: http://jonnaa.se

Photobucket :

Your name sweety:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mailadress, endast jag som kan se:

vad heter din blogg då?:

vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0