första skoldagen :(

Idag var det första dagen i skolan, suck. Nu drar det på gång på allvar igen, stress,läxor,redovisningar,betyg,prov,mm =(

Idag skulle vi ha börjat vid åtta, men när jag och resten av klassen hade pallrat oss ner så tidigt så hade min lärare försovit sig! så gick runt i skolan och fördrev tiden tills nästa lektion började, 09,35.

Då var det dags för matte, och för att vara mig så kom jag faktiskt ganska lång, men blev störd av en kille som satt brevid mig och gjorde konstiga ljud heela tiden, haha =)

Sen var det so, men vi gjorde faktiskt ine så mycket. Man skulle gå runt och byta platser men pallade inte röra på mig, så det blir till att sitta kvar på sin gamla plats ett tag till..

Lunch: fisk och godis =) nej men jag och Anna blev inte så mätt på fisken så vi gick till ica och köpte godis, vi hade faktiskt inte köpt godis i skolan det här året, måste väl inte påpeka att det var tisdag, och den första skoldagen ..

Sen var det dags för sista lektionen, no. Vi gjorde faktiskt inte så jättemycket, bara några labbar. Jobbade i grupper men fick göra nästan allt själv, suck!


Sen så har jag varit på träning, men fick jätteont i ryggen, och då funkar det itne så bra att göra volter :/
Så jag tillbringade ca två timmar med styrka, suck kommer ha värsta träningsvärken imorrn!




Har gjort den själv på min älskade gymnastikgrupp </3

Är inte så jättebra på att göra filmer, men vad tycks?


Kommentarer
Postat av: sofie

har frågestund på bloggen nu, passa på att ställa massa frågor:D

2008-01-08 @ 22:49:02
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Lisa

najs film hehe;D

2008-01-09 @ 15:17:38
URL: http://lisoow.blogg.se
Postat av: Anonym

faan va nice!
själv går jag också på gymnastik i vendelsö GF :)
coolt hur du gjorde filmen

2008-01-09 @ 20:33:27
URL: http://chloes.blogg.se

Photobucket :

Your name sweety:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mailadress, endast jag som kan se:

vad heter din blogg då?:

vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0