Skäms på mig!

Jag måste verkligen börja ta hand om mig själv mer!
Jag har inte ätit skolmaten på tre dagar utan har istället ersatt det med godis och korv, suck.

Och som inte det vore nog så har jag jätte jätte ont i min rygg just nu, kan inte sitta normalt och klagar högt för mig själv. För någon var dum nog att gå och träna fast hon visste att hon hade ont i ryggen. Någon var korkad nog att göra så svårt hon kunde fast hon kände att hon hade ont. Någon var envis nog att köra i två timmar tills ryggen verkligen sa ifrån så att hon inte kunde röra sig. någon var då så jävla idiotisk att hon efter det fortsatte köra endå enda tills hon nästan föll ihop, ja suck vad mer ska man säga? :/ Har nog aldrig haft så här ont :/

Ja, då vet alla det.

image127 image128image129  image130 image131

Tydlig nog? ;)

Okej, det här blev ett väldigt klagoinlägg, haha

Heeej dååååå!

Kommentarer
Postat av: Lisa

så kan det gå... x) *hånskratt*

2008-01-11 @ 15:41:30
URL: http://lisoow.blogg.se

Photobucket :

Your name sweety:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mailadress, endast jag som kan se:

vad heter din blogg då?:

vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0