Hemma för en kort period

Kom hem igår med tåget efter att två underbara veckor av sommarlovet har gått. Den första spenderades med kusinerna,Lovisa,Rasmus och Jonas under midsommar i Mora och den andra på Hemsön med Patricia. Mysigt <33

Idag har jag faktiskt hunnit mycket. På förmiddagen låg jag ute i solen och åt glass och läste tidning. Tror jag fick en liiiten bränna, en sån där som bara jag ser haha. Sen har jag tvättat rätt mycket eftersom jag vill ha med mig nya kläder när jag åker igen imorgon.. Har även varit snäll och städat toaletten för en gångs skull haha..

Senare åkte hela min familj till jakobsberg för att shoppa lite. Har inte shoppat på länge om man inte räknar second hand i Mora där jag hittade en underbar klänning för tjugo kronor.. 

Kom hem med rätt mycket, om man tänker på att jag egentligen inte behövde någonring av det.. Men allt var faktiskt på rean förrutom klänningen..

Från stadium:

 

Från Gina tricot:


Från HM:
 

Men nu väntar duschen, sedan måste jag packa klart suck två hela väskor.. ;)

<3




Kommentarer

Photobucket :

Your name sweety:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mailadress, endast jag som kan se:

vad heter din blogg då?:

vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0