Idag

Efter att ha varit i skola en snabbis, till halv elva slutade vi och med det var den sista dagen innan skolavslutningen slut. Det enda vi gjorde var att städa skåpet,klassrummet,fika, hälsa på en ny elev som sk börja i våran klass till nian och lämna in nycklar m.m. Inte så ansträngande alltså!

Efter det mötte jag Jessica i Jakan och gick runt en snabbis där. Köpte dock ingenting förrutom glass. Åkte hem och mötte upp Tess här hos mig.  Gjorde lite olika saker bland annat basket haha, hoppade studsmatta och snackade.

Sedan åkte vi till gymnastikhallen där vi skulle ha ett möte inför nästa vecka. Ska nämligen vara ledare på ett gymnastikläger.  Ska träna alla killar i föreningen suck vilket betyder att man inte komemr få en lugnt stund ;). Nej men dom är gulliga. Däremot blev jag lite missnöjd med vilka tränare jag ska ha gruppen tillsammans med, men det löser sig. Hoppas jag...



Ska dra nu gullungar, måste fixa lite imorgon ser ni. För även om det regnar och blåser imorgon så är jag fast besluten om att ha min klänning på skolavslutningen. Har ingenting annat haha. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trvlig kväll!

2008-06-12 @ 20:24:24
URL: http://neversmile.blogg.se/
Postat av: dudie

åh va söt du är!

2008-06-12 @ 20:59:33
URL: http://dudie.blogg.se/

Photobucket :

Your name sweety:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mailadress, endast jag som kan se:

vad heter din blogg då?:

vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0