..
Igår kvällmötte jag favoriterna i jakan och gick "dit", är alltid lika kul att träffas även fast det är så sällan nu för tiden. Det gör det hela liite bättre iallafall! Men jag saknar allt vi hade så sjukt mycket, går inte att förklara!

För vet inte vad jag ska göra. Gymnastiken har varit och är mitt liv och det går inte bara och lämna. Men snart orkar jag inte längre. Det här måste gå nu, fortfarande har vi några chanser! För känns som om jag lämnar det så har jag låtit dom vinna på något sätt och det kan jag inte acceptera. Jag menar, vi har ju kämpat i ett år snart! plus att jag kommer se alla ännu mer sällan då. Ååå allt måste bli bra igen </3

image504

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ska väl försöka bli lite positiv igen. Sitter och har det väldigt skönt just nu. Ute är det världens underbaraste väder så ska strax gå ut igen. Sitter och känner mig som Carola med en fläkt farande vid mitt ansikte som försöker svalka mig.

Dagen har väl inte varit så speciell, lektionerna har rullat på som vanligt, märker att det snart är slut eftersom arbetstakten blir lugnare, skönt!. På lunchrasten köpte vi glass och den snälla som jobbade där gav oss en som var typ dubbelt så stor som dom normala mjukglassarna. Hihi ibland har man tur. Och sedan var sista lektionen inställd så slutade halv ett!

Sen dess har jag bara varit ute och myst. Hoppas studsmatta,ätit glass och legat i hammocken och vilat. Har även försökt mig på att sola men har för dåligt tålamod, haha måste nog inse att man inte blir brun på den lilla minut som jag orkar ligga still och sola.

Nej, nu ska jag ut igen, inte slösar jag bort en sån här bra dag inomhus =).

Vad har du gjort idag?

kisses ♥

Kommentarer
Postat av: http://glitterandbling.blogg.se

hoppas du får en bra kväll! :)

2008-05-29 @ 19:11:10
URL: http://glitterandbling.blogg.se
Postat av: jenny

du har så himla rätt.. men vi får inte ge oss

2008-05-29 @ 20:29:07
URL: http://jennyyyh.blogg.se
Postat av: jenny

å jag har vart hemma å gjort ingenting typ :P (kom inte me förra gången)

2008-05-29 @ 20:29:48
URL: http://jennyyyh.blogg.se

Photobucket :

Your name sweety:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mailadress, endast jag som kan se:

vad heter din blogg då?:

vad vill du säga:

Trackback

RSS 2.0