Helg igen =)

Shit det är helg, igen!. Bara en normal helg till och sen är det sommarlov yeay =).

Slutar den 13 juni, rätt sent men men. Har bara fyra normala  skoldagar kvar innan det är den "speciella veckan"  Betygen är då redan satta så vi åker till Grönan, har picknick, går på museum m.m. Och det kan man ju inte riktigt klaga på.

Men nu när jag endå är inne på sommarlovet kan jag berätta lite om vad jag ska göra:

¤ Ledare på en gymnastikskola en vecka, för att tjäna pengar hihi (fick reda på att jag blev antagen idag)
¤ Nio underbara dagar tillsammans med Anna i Varberg <3
¤ vara på vårat sommarställe på Hemsön, äntligen träffa Patricia igen <3
¤ Vara på vårat andra sommarställe på Mora
¤ Vara med Therese i Dalarna <3
¤ Sex dagar i Budapest med min mormor <3
¤ Vara med kusinerna i Göteborg <3
¤ Kanske följa med Emelie till hennes sommarställe

Oj, vad mycket det lät som =) Nej men känner på mig att det kommer bli en lyckad sommar <3
image505

Vad ska du göra?
<3

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh,längtar tills du kommer till hemsön! <33

2008-06-12 @ 20:47:13
Postat av: Patricia

Åh, längtar tills du kommer upp till hemsön!<33

2008-06-12 @ 20:49:30

Photobucket :

Your name sweety:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mailadress, endast jag som kan se:

vad heter din blogg då?:

vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0